Advertisement

Oh Biskut | Didi & Friends Lagu Kanak-Kanak | Didi Lagu Baru

Oh Biskut | Didi & Friends Lagu Kanak-Kanak | Didi Lagu Baru Jangan lupa subscribe channel Didi & Friends :

Tajuk : Oh Biskut

[LIRIK]
Hai biskut
Hai biskut
Saya ayah  
Saya ibu
Hai semua
Hiyaah!

Tumbuk… Tumbuk!
Sekali lagi!
Tumbuk… Tumbuk!(Heeeyah!)

Hai biskut
Hai biskut
Saya abang
Saya kakak
Hai semua
Hiyaah!

Tendang… tendang
Sekali lagi!
Tendang… tendang(Heeeyah!)

Hai biskut
Hai biskut
Saya adik saya comel  
Hai semua
Hiyaah!

Hentak… Hentak!
Sekali lagi!
Hentak… Hentak!(Heeeyah!)

Hai biskut
Hai biskut
Kami sihat kami kuat
Hai semua (Heyah!)        

Tumbuk… Tumbuk! hah… hah
Tendang… tendang… hah… hah
Hentak… hentak… hah… hah

Heeeeeyaaahh!

Playlist lagu baru Didi & Friends musim 4 :

Jom ikuti kami di media sosial :
★ Laman Web :
★ Facebook :
★ Instagram :
★ Twitter :
★ Pinterest :

#didiandfriends #didilagubaru #lagubarudidi #lagukanakkanak

didi & friends,lagu kanak-kanak,children,songs,kids,baby,nursery rhymes,lagu baru didi,lagu didi,lagu kanak kanak,didi,nana,jojo,pak atan,didi lagu baru,aeiou,oh biskut,

Post a Comment

0 Comments