Advertisement

20 SEPTEMBER, U KNOW WHAT THAT MEANS!

20 SEPTEMBER, U KNOW WHAT THAT MEANS! Tahad, et su nimi kerkiks ekraanile? Tahad et sind pannakse teistest kiiremini tähele? Tahad lasta head muusikat mida su vanaema sulle laulis kui väike olid? Donate!



(Donations are non refundable)

Jah mu päris nimi on Luik, see on mu perekonnanimi. Eesnimeks Randar. Elan kuskil täiesti päraperses, koha nimeks Vatla küla. See küla seal lõpus ütleb juba, et mu internett ei saa olla parim maailmas, niiet aegajalt netiprobleeme võib kohata. Ning see kohanimi vastab ka su küsimusele, MIKS SA 1080p EI STRIIMI? Duh. Olen 201cm pikk, ei mängi sinu kurvastuseks korvpalli. Olen mänginud, samamoodi olen ka end maoloputusele joonud, see ei tähenda et ma neid tegevusi igapäevaselt harrastaks.

Kui oled kogukonnas uus, ja sind ei häiri aegajalt lag, ning naudid mida ekraanilt näed, siis ole nii lahke ning vajuta ka like ning subscribe, või TELLI, olenevalt sinu enda IQ levelist.


STRIIM ON MÕELDUD 18+ VAATAJATELE, NIIET KUI SU EMA TAHAB MULLE KIRJUTADA, SIIS PIGEM MINUGA MAGAMISEKS, MITTE KAEBUSE ESTITAMISEKS. STRIIM ON 18+ NOOREMAD ON OMAL VASTUTUSEL. LUIK EI VASTUTA KUI KEEGI RIHMA SAAB.

!discord !snapchat !instagram

Music provided by

MEANS!

Post a Comment

0 Comments