Advertisement

Roz vs Verde - Amestec diverse lucruri in slime ๐Ÿ˜ฒ

Roz vs Verde - Amestec diverse lucruri in slime ๐Ÿ˜ฒ Hei! Astazi am hotarat sa fac o mica batalie intre roz ๐Ÿ’— si verde ๐Ÿ’š oare ce culoare va castiga?๐Ÿค” Asta o sa hotarasti chiar tu, pentru ca poti vota in sondajul din video!๐Ÿ˜ Sunt foarte curioasa de parerea voastra!๐Ÿ˜˜ Am ales ingrediente diferite de culoare roz pe care le am amestecat intr-un slime alb si altele verzi pe care le-am amestecat in alt slime alb!๐Ÿคฉ Unele lucruri pe care le-am adaugat in slime chiar au fost ciudate!๐Ÿ˜ฑ
#slime #satisfying #lauravrabie

slime,pink vs green slime,green vs pink slime,special series slime,roz vs verde,laura vrabie,satisfying,relaxing,slime battle,mixing random things,random things in slime,satisfying slime,makeup slime,satisfying slime videos,slime asmr,relaxing slime,mixing random things into slime,satisfying videos,

Post a Comment

0 Comments