Advertisement

Photographs - Osmar Salvador (Shorted Version)

Photographs - Osmar Salvador (Shorted Version) Read the lyrics here/ Leia a tradução aqui.

Lyrics:

Photographs - Osmar Salvador

Thank you for the photographs
You gave me on my birthday
I'm sorry I'm so far away
But my heart's still so close from you

One day we'll met again
To talk about the new things
Maybe you'll have children
And say I'm an uncle from 'em

I'm still getting older
Trying to keep me sober
But sometimes it's so harder
Then I drowns myself in alcohol.



Tradução:

Fotografias - Osmar Salvador

Obrigado pelas fotografias
Que vocês me deram no meu aniversário
Me desculpa estar tão longe
Mas meu coração ainda está próximo de você.

Um dia nos veremos denovo
Pra falarmos das coisas novas
Talvez vocêa tenham filhos
E diga que eu sou um tio delas.

Ainda tô amadurecendo
Tentando me manter sóbrio
Mas ás vezes é difícil e então me afogo no álcool.

Dedicated for all my friends and people that gives me good memories. Specially Orlemara and Thiago. Luv u.

Dedicado para todos os meus amigos e pessoas que me dão boas mémorias. Especialmente Orlemara e Thiago. Amo vocês.

Essa é MINHA canção.
This is MY song.

Follow me on Instagram.
Subscribe

Osmar Salvador New novo Photographs fotografia foto singer cantor,

Post a Comment

0 Comments