Advertisement

100 KAT RUJ SÜRDÜM !! (NOT MY ARMS CHALLENGE)

100 KAT RUJ SÜRDÜM !! (NOT MY ARMS CHALLENGE) Ben Duygu Köseoğlu bu videoda 100 kat ruj sürdüm not my arms challenge yaparak hem de ! Daha komik bir makyaj videosu bilmiyorum yani ! İyi seyirler.

Bu videoların devamının gelmesini istiyorsanız "beğeni" ve "yorum" yapmayı unutmayın!

Kanalıma "ABONE" olmayı ve bildirimlerin gelmesi için "ZİLİ" (🔔) açmayı unutmayın...

ABONE OLMAK İÇİN;


Kesinlikle izlemeniz gereken eğlenceli videolarım;

ANNE OLDUM !! (BÜYÜK SÜRPRİZ)


BİR GÜNLÜĞÜNE STARBUCKSTA ÇALIŞTIM HER ŞEYİ YAPTIM !


DUYGU DURUM : Linç, Dolar, Şarkı, Oyun, Gezi, Mervan Tepelioğlu


SOHBETLİ ÇILGIN BAHAR ALIŞVERİŞİM !! (BERSHKA, H&M, TWIST, KİTAP, DİZİ)


ARAZİ ARACINI DEREYE SAPLADIM! (ARAÇ YANDI!)


100 KAT FONDÖTEN SÜRDÜM !!!


DUYGU KÖSEOĞLU İLE BİR GÜN 24SAAT


GÜLERSEN, KAYBEDERSİN!! | w/ Onur Turgut (HER ŞEYE EVET DEME CEZALI!)


DÜNYA'NIN EN EN ACI BİBERİNİ YİYEREK SEVGİLİMİN BABASINI ARADIM!! (TELEFONU YÜZÜNE KAPATTIM)


ARABANIN ALTINA SERT VE YUMUŞAK ŞEYLERİ KOYARAK EZDİK! | ÇILGIN DENEY



Beni Buralardan da takip edebilirsin:

INSTAGRAM ►
CANLI YAYIN ►
FACEBOOK ►
TWITTER ►


#DuyguKöseoğlu #100KatRuj

100 kat,sürdüm,100 kat ruj sürdüm,komik montaj,en komik,eğlence,komik,duygubie,komedi,montaj,komik anlar,eğlenceli,türkçe,turkey,türk,challenge,türkiye,eğlenceli komik video,duygu köseoğlu,dkoseoglu,make up,makyaj videosu,makyaj videoları,bakım,güzellik,not my arms makeup,duygu köseoğlu makyaj,ruj,100 kat güzellik,100 kat komik,100 kat ruj surdum,yeni video,100 kat fondoten,

Post a Comment

0 Comments